Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 23:52 - Враждебността която дишаме!
Автор: blagorodnik Категория: Други   
Прочетен: 2149 Коментари: 2 Гласове:
1



" Мисленето определя битието."

Не знам дали се дължи на тежко наследство от близко и далечно минало, дали на възпитание, култура или модел на мислене, но ще наблегна на факта, че враждебността е просмукана в обществото ни. Стимулира се проявата на враждебност, защото тя е израз на сила. Да си враждебен означава да си силен! Защото можеш да удариш, да реагираш моментално отстоявайки своето си, да изявиш твърдост. Колкото по-враждебен, толкова по пробивен. Наблюдавал съм хора, които самият им вид е явна заплаха за физическа саморазправа и останалите просто им правят път отстъпвайки. Правото на силния! Законът на джунглата!
Някои може би ще кажат, че това е горчивата истина и аз бих се съгласил донякъде с тях с едно единствено изключение - това не е истина. Изграден е стереотип на мислене налаган ни още от най-ранна възраст - за да не страдаме, за да бъдем предпазени, за да успеем, причини много, но това не е истина определяща живота ни. Ние не сме хищници! Човекът до мен не е враг! Аз не съм враг! Истината е, че не сме родени на този свят за да враждуваме и боричкаме, а да живеем съвместно и разумно, заедно да градим едно по-добро общество за поколенията, които идват след нас.
По тази причина участвам в гражданското начинание подето от Клуба за граждански инициативи - " Аз не съм твой враг."



Тагове:   враг,   начинание,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - понеже аз съм за
08.07.2009 16:17
положителния език и защото аз казвам, че Господ или Вселената или който и да е друг като висша сила над нас " незнаят да четат думата НЕ" и я прескачат, може да се промени на положителин израз. Вместо Аз НЕ съм...., да се избере Аз СЪМ... тогава има повече сила
цитирай
2. blagorodnik - Да, права си Виктория!
08.07.2009 16:47
Това доста го обсъждахме в клуба, но накрая така решихме да бъде, въпреки фона на негативността.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 482599
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930