Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2007 16:52 - За етиката на общуване
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2334 Коментари: 11 Гласове:
0



Понякога си пиша с мои познати по Skype-то. И най ме дразни грубостта, неуважението или неграмотността в начина на общуване. Някои например излизат от линия без много обяснения, други изобщо не реагират и накрая си угасят компютъра. Но днес се издразних много от един мой познат. Скоро стана баща и исках да му честитя, да си поговорим малко (не съм от многословните) - просто да споделя радостта за бебата. А отговора му беше официален, като на някой чиновник: "Сега имам специално време за Библията - 45 минути." И това ми се случва вече за втори път с него.
Ами добре, изследвай си Библията - повече няма да те търся, откъде да знам дали не се молиш или четеш нещо важно за "обичай ближния си".
Колко му е да кажеш: Извинявай много, зает съм , хайде ще ти се обадя след 45 минути.  Николко.
Оставаше и небесните същества да бъдат такива едни като нас човеците, особени, с приемни часове и официалитети.
Нагледах се и се наслушах на криворазбрана религия. А Бог иска само едно: да бъдем като Него. Негови деца сме. Приляга да сме подобни на Небесния си Отец - нежни, внимателни, обичливи.
Та за скайпа, айсикю-то и другите подобни - има си неписани правила на уважение. Спазвайте ги. Иначе губите. Не само виртуални връзки. Много, много повече.


Тагове:   общуване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chervenata - Ще посмея
28.04.2007 17:13
да противореча. Личният избор е неприкосновен. А всички претенции без покритие приемам за обсебване. Свободата е нещо, което никой не ти дава. И ако тя няма решение в собствената ти глава, никога няма да моежш да приемеш или разбереш, хората които искаш да познаваш.
цитирай
2. estrella - Не намерих
28.04.2007 17:32
връзка между поста и коментара, но грешката може да е в моя телевизор.
Благородник, винаги съм казвала, че правилата за общуване са едни и същи, без значение какъв е каналът на комуникация.
цитирай
3. chervenata - Защо
28.04.2007 18:38
не си гледате във вашите мисли?
цитирай
4. blagorodnik - Свободата
28.04.2007 19:45
да постъпваш както намериш за добре не означава да правиш каквото намериш за добре.
Бъди си свободна, но зачитай свободата и на другите. Уважавай, за да те уважават. "Както искаш да постъпват с теб, това прави и ти на другите - на това се крепи закона и пророците." - цитирам по памет.
цитирай
5. chervenata - Нямаш
28.04.2007 21:23
право да си съдник. Божественото призвание не се отнема. А в природата винаги има равновес.
цитирай
6. tsvetamak - :)
28.04.2007 22:11
Да, липсата на елементарно уважение кара човек да се чувства пренебрегнат. Все едно да подадем ръка за поздрав, а другият човек да не я поеме.
Не може да очакваме да получаваме, ако не сме дали.
Поздрави!
цитирай
7. queenestir - blagorodnik!
28.04.2007 23:39
Най-прекрасното нещо би било, ако живеехме в общество, изградено само от внимателни, възпитани, толеранти хора - тогава раят би бил на земята! За съжаление, обаче не е така. Срещаме се и с нелицеприятната действителност. Такива ситуации съм имала и аз! Приемам ги като изпит, като тест за моята духовна сила!
Спокойна и благословена нощ!:)
цитирай
8. blagorodnik - Да
29.04.2007 10:08
наистина си е изпитание и съжалявам, че не можах да се удържа, но мисля, че с мълчанието си бих подкрепил подобно поведение. Нужна ни е Божията мъдрост за да знаем как да постъпваме. Благодаря за разбирането.
цитирай
9. candysays - Аз пък съм от най-деликатните в общуването-
02.05.2007 13:05
виртуално и реално :) Честно. Но това ми отнема доста време и енергия понякога... Както и да е. Въпрос на избор може би... Аз така съм си избрала.

Поздрави, blagorodnik :)
цитирай
10. merita - Да напълно съм съгласна с теб, че има ...
05.05.2007 21:26
Да напълно съм съгласна с теб , че има хора , които претендират да са християни и същевременно забравят да проявяват основното християнско качество:"Обичай ближния както себе си" и още да постъпват с уважение и разбиране .Разбирам разочарованието ти но не се настройвай лошо а умей да прощаваш приятелю!
цитирай
11. blagorodnik - Забелязал съм,
05.05.2007 21:59
че ние вярващите сме особено взискателни към тези от "нашата черга" :)
А за прошката сърцето ми е широко отворено за влизане и излизане, дори и за тези с кални обувки.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 481022
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031