Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2008 18:54 - Постоянство в решението
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1160 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2008 18:22


Футболистът Хейдън Блънтън разказва следното:
" На 8 години, проснат на болнично легло от заболяване в таза, подобно за полиемиелит, моите амбиции бяха да играя футбол. Докторът каза: "Никога!"
На 11 години не се нуждаех от патериците и шината на гръбначния стълб. На 16 вече изиграх първия си голям мач. Бях се запътил къл целта и нищо не можеше да ме спре. Та щом три години на легло с такава ужасна болест не можаха да ме спрат, значи нищо нямаше да може.
Казвах си това отново и отново, когато ме измъкваха от останките на катастрофиралата ми кола... След това в хирургията в онази неделна великденска утрин докторът каза:
- Махнахме счупената кост от колянната става и я заменихме с присадена бедрена кост - това беше най-доброто, което можехме да направим. Но футбол
никога няма да можеш да играеш повече.
Започнах мъчителни упражнения  - вдигане на тежести. Девет часа дневно, ден след ден, ден след ден... След 6 месеца бях отново на игрището. Болният ми крак беше много по-слаб от другия; не можех да ритам с него, нито да ги свивам напълно. Но резултат имаше. Месеци наред тичах нагоре по хълмовете, докато бях задоволен - кракът, загубил почти половината от нормалния си размер, още веднъж беше готов да участва в играта, за която бе обучен.
Днес след 280 мача мога само да кажа: "Ти, приятелю, можеш да извършиш всичко, което поискаш, стига наистина да го искаш! Можеш да победиш трудностите
и пречките, ако си решил."

Животът не е основан на шанс - специални принципи изграждат смисъла му. Когато схванем тези принципи, разкрити в Библията и потвърдени многократно в християнския живот и ги практикуваме  в семействата си и в личния живот, тогава животът става по-съдържателен, по-успешен - благословение за теб и за другите. Един от тези принципи е да решиш и да постоянстваш в решението си.
" И каквото решение направиш, ще ти бъде потвърдено; и светлина ще осияе пътя ти" (Йов 22:28)
"...вечен живот на тия, които с постоянство в добри дела търсят слава, почест и безсмъртие" (Римл. 2:7)

Клипчето от You Tube нещо не се отваря, така че, давам този линк.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Точно така е!
23.02.2008 14:31
Прекрасен пример! Благодаря!
цитирай
2. renivelcheva - Чудесна история. Благодаря ти. ...
01.05.2008 18:32
Чудесна история. Благодаря ти. Накара ме да се замисля над собственото си постоянство ;-)
С поздрави
Рени
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 483361
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930