Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 00:50 - Вредни ли са мечтите?
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4804 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 28.11.2008 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Абстрахирам се от всичко което съм чул и прочел за мечтите и сега мисля да пиша това което чувствам в момента, което ме гори отвътре.
Бог е за мен мечтател.
Нищо не може Го изненада, защото знае всичко.От Него е всичко - видимо и невидимо.Той е преди началото и след края.
И въпреки това, създаде светлината, рая, ангелите и нас, хората. Учудвам се на неизчерпаемото Му желание да твори чудеса и радост.
Вградил е в нас неописуемо въображение, стремеж към новото, копнеж към непознатото и страстта да твориш.Това е целта Му - да бъдем като Него.
Мечтатели , новатори, изследователи, творци.
Не хвърча из облаците. Реалността е добре затрупана от битийноста на ежедневието, на грижите и тревогите.
Действителността е друга. Един живот живеем и всеки миг е безценен. Нима като във филмите трябва да се разболеем от рак за да осъзнаем това.
И чак тогава с широко отворени очи жадно да съзерцаваме всяка една секунда. И да се научим да се радваме на живота.
Мечтая да летя. И ще летя.
Мечтая да пиша книги. Пиша.
Мечтая да правя хората щастливи. Правя и ще правя, въпреки грешките и разочарованията ми.
Мечтая да пътешествам и това ще стане, рано или късно.
Мечтите са вътре в сърцето, като семенца от искри, които чакат подходящото време и място, и простор за да се разпалят, да дадат светлината, която прави човека щастлив за това че живее.
Наскоро една позната сподели, че няма мечти. Не вярвам в това и не искам да вярвам. Няма липсващи мечти, има забравени такива. Всеки човек на тази малка синя планета има мечти. Негови си
мечти. Тайни, интимни и несподелени. За любов, за няколко минути слава, сигурност, щастие, приключения.
Мечтите са безброй, но Една обикновено е определящата насоката и смисълът на живота ни. Тази една, единствена мечта ме прави Човек.



Тагове:   мечтите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Благороднико, нали ако нямаме м...
26.11.2008 01:03
Благороднико, нали ако нямаме мечти,ще бъдем сиви и невзрачни?Всеки нормален човек ги има,друг е въпроса, какви са? Мечтата е отражение на нашата духовна нагласа...на нашия порив за щастие и успех. Поздрави за статията!!
цитирай
2. blagorodnik - Права си miaa!
26.11.2008 01:15
Поривите ни правят крилете силни.
цитирай
3. rpatel - Няма човек без мечти, просто заб...
26.11.2008 09:09
Няма човек без мечти, просто забързани в сивото си ежедневие не ни остава време за тях. А това е толкова тъжно! Е, аз съм мечтателка, да понякога витая в облаците и хората ме гледат странно когато се усмихвам сама на себе си, ей така уж без причина, но аз имам мечти и те ми дават сили да живея и да продължа напред.
цитирай
4. hara73 - не може мечтите да са вредни ,
26.11.2008 09:51
вредни са плевелита ,някои насекоми и някои хора,но кои сме ние ,че да ги съдим. Мечтите ,са нещото което ни дава сила да продължим напред когато ни е трудно ,мечтите са нещото ,което ни кара да се чувстваме щастливи и удоволетворени ,когато се сбъднат.Те са онова ,което ни кара да се усмихваме ,когато сме тъжни и нещото което ни кара да сме по-добри и по човечни.
цитирай
5. marcusjunius - Мечтите рано или късно спират да ...
26.11.2008 09:53
Мечтите рано или късно спират да съществуват за хората, които мислят за тях в бъдеще време. Мечтите винаги са в сегашно време. Струва ми се, че въпреки бъдеще времето в текста Ви, той описва мечти в сегашно време. Поздравявам Ви.
цитирай
6. eien - Мечтите?
26.11.2008 09:57
-Нагледната илюстрация на онова, което душата пише за нас...
цитирай
7. dobsun - Поздравления,
26.11.2008 14:17
И аз може би бих го написала по почти същия начин...:) Особено ми хареса това:"Нима като във филмите трябва да се разболеем от рак за да осъзнаем това.
И чак тогава с широко отворени очи жадно да съзерцаваме всяка една секунда. И да се научим да се радваме на живота." Мечтите не са вредни, а дори са лекарство срещу стрес.
Желая ти много творчески /и не само/ успехи занапред!!!!!!!!!!!
цитирай
8. viki11 - За да имаш мечти трябва да живееш в що ...
26.11.2008 14:19
За да имаш мечти трябва да живееш в що годе нормарлна обстановка, или да си твърде млад и непознаващ действителността, в която имаш щастието/нещастието да живееш.
Иначе може и да нямаш мечти, защото се мисли за неща, които са възможни. Как ще мечтаеш, като те карат да си плащаш и въздуха, който дишаш, като се задъхваш от грозни хора, стиснали борбата за надмощие във финансовата сфера, и социалната.
Мечтая да летя. Но така съм приземена, че просто нямам мечти.
цитирай
9. blagorodnik - Поздрав на всички :)
26.11.2008 19:31
rpatel радвам се, че усмивката ти не гасне и мечтите ти те правят силна.
hara73 оказва се, че има и такива заблудени души които твърдят, че мечтите са вредни.
marcusjunius мечтите са стаена сила търсеща изява. За мен мечтите са действие със забавено изпълнение. Дано са такива и за теб. Бъди здрав.
eien здравей, липсваше ми усмивката ти. Мечтая за уханието на цъфнали вишни в японска градина. Дишай дълбоко и за мен :)
цитирай
10. blagorodnik - Благодаря също
26.11.2008 19:38
и на dobsun за пожеланията. С теб ще си поговорим по скайпа :)
viki11 мисля, че мечтите ти рано или късно ще се сбъднат, защото си спомних за пружината - колкото повече я притискаш, толкова по-голямо е противодействието й. Щом мечтаеш да летиш - ще летиш :)
цитирай
11. viki11 - Летяла съм, но дали пак ще летя. . . ...
26.11.2008 20:09
Летяла съм, но дали пак ще летя... Божа работа.
Мерси за пожеланията.
Да ти се връща.
цитирай
12. basta - :)
27.11.2008 13:22
за пръв път успях да вляза в блога ти, все не остава време!
искам да ти кажа, че се радвам, задето не си доктринално обвързан. защото повечето вярващи хора, християни, са!
и поради това не умеят да мечтаят и да се радват истински на живота си, все се стягат в страх.
аз живях цял живот без мечти, защото още от дете живях в една тясно доктринално обременена среда... пълна с фанатизъм и страх. и когато не издържах...излитнах като птиче от кафез...
и сега си наваксвам....с мечтите, от които се бях отказала...и с живота, за който бях забравила. забелязал ли си как децата ги имат-и мечтите, и живота-просто по естество! преди да забравят за тях...Господ ги е вложил в сърцата ни още с раждането ни, а ние после поради една или друга причина се отказваме от мечтите и живота си...предаваме ги на запустение!
знаеш ли, след онази дискусия миналия петък, на следващата сутрин ме намери един от участниците в дискусията и от нещата които аз му казах, остана явно озадачен и ме пита: добре, ти библията ли ще слушаш или сърцето си.
познай какъв беше отговорът ми :))))))))))))))))))))))) (защото според мен трябва да се почне от това, което е написано в сърцето, а не да търсим нещо извън него. и само ако сърцето разпознае истинската си същност, сътворена от Бога, Божествеността си, тогава може и в буквата и навсякъде във всичко да открие истината...но не преди да я познаем вътре в себе си)
а аз открих, че основното качество на сърцето...са мечтите. копнежите.
моите мечти, интересно, почнаха да стават реалности. по-реални са дори от "реалността".
защото ги живея. и определено летя, след дълги години счупени криле, сега вече са ми здрави!
поздравявам те-успех в твоето летене!
цитирай
13. blagorodnik - Зарадва ме basta :)
27.11.2008 14:53
че си искрена и откровена, и радушна. Благодаря за вниманието и за коментара. Да, забелязал съм как децата по естество са пълни с мечти и енергия, а после...се променят. Но никога не е късно да се завърнат към изоставеното. Затова и зова с този постинг - не се отказвайте от мечтите.
цитирай
14. victoriavselena - точно казано
28.11.2008 23:05
"Няма липсващи мечти, има забравени такива."
На 5-6 годишна възраст сме знаели много добре какво искаме от живота си, но полсле понякога го забравяме.
цитирай
15. blagorodnik - Забравата идва
27.08.2009 22:28
от новите интереси и мимолетни желания в ежедневието.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 482486
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930