Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2009 20:04 - Без дом
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2234 Коментари: 3 Гласове:
0



Работя засега в една пицария нощем. Често за през нощта остават една особена категория хора - бездомници. Яд ме е на тях, че са мързеливи, миризливи, нахални. Но не затова имам желание да пиша тук. Замислих се с какво мога да им помогна? Изслушах житейските им истории, за достоверността на които не съм сигурен. Отбягвам да изразявам търсеното от тях съжаление, защото после няма отървия. Не давам пари! Сами признават след известно време, че парите са за алкохол, наркотици, цигари.
На първо време реших да потърся повече информация в интернет за организациите занимаващи се с тази проблематика. Отчайващо!!! Изглежда сме по-загрижени за кучетата и котките, отколкото за бездомните себеподобни. Направете сами справка - напишете "бездомни" в гууглето и вижте резултатите. Само това намерих - тук. Бих се радвал, ако някой по-осведомен ми пише.
След събирането на информация, следващите стъпки са възможности и подходи за решаване на този социален проблем, поне за София.
Какво толкова съм се загрижил?! Ако не аз, тогава кой?




Тагове:   дом,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - хубаво е че мислиш за това. и аз на...
13.01.2009 15:36
хубаво е че мислиш за това.
и аз напоследък мисля за проблемите, с които често биваме затрупвани...
и търся да разбера причината за даден проблем.
ето например бездомните...какво ги е докарало до това състояние. и дали в "нормално" състояние биха били по-щастливи...в смисъл ако живееха като "нормални" хора, както всички нас...
въобще много такива въпроси си задавам...относно това къде може човек да намери щастието си..а понякога очевидните неща се оказват не чак толкова очевидни...
поздрави!
цитирай
2. blagorodnik - Има една
15.01.2009 11:00
чудесна книга "Без дом" на Хектор Мало. Много от бездомниците са си щастливи по своя си начин, но все пак, определено е нужно отделяне на повече внимание към тях, както от държавни социални органи, така и от нас.
цитирай
3. dragosakos - Ако не аз, тогава кой?
27.01.2009 11:51
Всъщност, много си прав!!! Ако всеки един от нас, по отделно, не се замисли за този (а и за много други) социален, обществен, природен и т.н. проблем.... тогава кой? Всеки един от нас е отговорен за нещичко, което е случва в Родината ни. Като се съберат много "нещичко"....
цитирай
4. blagorodnik - Капка по капка
16.02.2009 10:54
и вир можем да направим - вир от добро за добро.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 483572
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930