Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 00:27 - Творческият акт - себеизява, желание за слава или нещо друго?
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3016 Коментари: 4 Гласове:
3



Като деца на Твореца и ние носим заряда, силата да променяме. Носим стремежът, гладът към новото, красивото, възвишеното. Мнозина предпочитат топлото гнездо на стабилността, непроменимото, но това е противоестествено. Цялата вселена тупти в свой си ритъм. Само мъртвото е статично, неподвижно. Все що живее има пулс!

Когато аз творя, тогава заявявам пред цял свят – Жив съм, Свободен съм, Ето ме!

Всички носят заряда, пламъка на Твореца, но мнозина се отказват да го разпалят – дали от мързел, дали от нежелание или просто ей така. Защото промяната която прави творческият акт изисква посвещение, усилия, целеустременост и къртовски труд. Много труд, понякога с години!
При съзнанието, че ние сме преходни и това което можем да създадем също, мнозина се плашат от вероятността за загуба, трудът им да отиде нахалост – отказват се. А водата не търпи застой – вмирисва се, блатясва. Така и творчеството – залинява, умира, угасва. А с него и ние си отиваме – дошли от нищото и отишли пак в нищото.
Това е творчеството – бунт срещу небитието! Какво от това, че съм временен и създаденото от мен застрашено от унищожение – аз пак ще го направя! Такъв е животът – или Си или не си. Накъдето и да се обърнеш, всяко нещо си има място и цел. Така и човекът създаден последен при Сътворението - за да бъде първи, корона, завършек.

Защо да творя? Защото това е животът ти човече, иначе си мъртъв!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. victoriavselena - толкова ми хареса
08.07.2009 16:12
мога да се подпиша под всяка твоя дума, но само това не разбирам - Това е творчеството – бунт срещу небитието? Защо бунт, та творческото създава. Бунтът руши..
цитирай
2. blagorodnik - Написах
08.07.2009 16:55
"бунт", тъй като според Библията сме подчинени на княза на този свят, сиреч лукавия. Нашите прародители приемайки на доверие думите на противника са направили избора си - кого да слушат. А благодарение Богу, че е поставил свръхестествената вражда срещу злото в сърцата ни. Творейки ние се противопоставяме на ентропията, на нищото, на смъртта.
цитирай
3. kosara2008 - !!!
05.08.2009 10:51
!!! и всяка дума е благороден жест и истинна изповед!
цитирай
4. blagorodnik - !
27.08.2009 22:25
kosara2008 написа:
!!! и всяка дума е благороден жест и истинна изповед!


Към теб kosara2008 и към всички.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 483475
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930