Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2020 14:52 - Ден втори от пристигането в Англия
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес денят е по-спокоен за разлика от вчера. Не се обаждам изнервен на всеки телефон, който знам, намирам или ми препоръчват. Не търся трескаво из форумите за работа. Да не пресилваме нещата! Ако трябва да стане, ще стане! Направих необходимото, оттук нататък е вече Божа работа. Ето какви са ми впечатленията от вчера и днес. Изглежда съм в квартал, където преобладават чернокожите. Ведри и дружелюбни хора. Пълно е бръснарници и хранителни магазинчета. Не са от ранобудните, отварят към 10 сутринта. А може и да се бъркам, тъй като преди това видях мнозина да съпровождат децата си до близките училища. Парковете тук в Дептфорд са поддържани и чисти. Има и старинни църкви. Храната е сравнително евтина и питателна. Хостела, където съм отседнал за 11 нощувки е възможно най-евтиния за Лондон, в близост до центъра - Venture hostel. Няма възрастови ограничения, леглата са на 3 етажа, липсват столове в стаите и можете да стоите прав или да лежите, както си изберете. Душовете са на втория етаж, а тоалетните на третия. Шумът и миризмите нощем са напълно естествени за хостелите. Даже в момента един хърка шумно над мен, докато пиша. Часът е 12.29, обед. Мисля и аз подремна, след като поуча малко английски и изгледам серия от британския сериал "Доктор Кой".


Тагове:   англия,   работа,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 483115
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930