Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 21:55 - Технополис продава дефектна стока
Автор: blagorodnik Категория: Технологии   
Прочетен: 4247 Коментари: 7 Гласове:
0



За пореден път пострадах от "висококачествената стока" на Технополис. На 18 май имах глупостта да си купя нов компютър с намерението да го използвам години без да ми прави проблеми. Затова се спрях на скъпоструващ такъв. Ако се притеснявах за парите, можех спокойно да си взема от "Матрицата" за 165 $ употребяван. Радвах се на новата продобивка точно 10 дена. На 28 май, вечерта след работа, жена ми ме посрещна с "хубавата новина" за неработещия новичък и скъпичък компютър. Отидох веднага с опакования компютър в Технополис за да разбера, че според новите закони не ми се полага смяна, а сервиз. Съгласих се с любезните служители на рекламацията, че имам правото да използвам гаранцията и да го занеса на преглед. У дома прегледах съпътстващата документация на РС - указания, гаранция, договор и разбрах, че фирмата доставчик обещава в случай на повреда компютъра да бъде поправен в срок от три дена (малеее, колко дълго ще чакам си помислих тогаз)!!!
Утре е десетия ден откакто ми поправят новичкия ми компютър!!! (То излезе 3пъти по 3 дена) От многократните ми нетърпеливи обаждания се разбра, че до края на седмицата, тоест утре, ще бъде готов. Мисля утре сутринта да им се обадя пак за да им съобщя, че вечерта отивам да си го взема ;)
А от Технополис повече няма да купувам нищо!
Досега не си спомням да съм взел нещо качествено оттам - телевизора ми го смениха на втория ден преди години (фабричен дефект), миксера също мина подобаващо на гаранционен сервиз, GSM-те от време на време правят номера и сега този компютър за капак, ами ееееее то бива, бива, ама чак пък толкоз!?


Тагове:   Технополис,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radalia - Човече,
08.06.2007 20:32
да беше писал в блога, като си имал такова намерение. Ама вече след дъжда - качулка. Съжалявам за неприятностите!
А иначе аз все повече се разочаровам от големите вериги магазини. Предпочитам да обиколя кварталните бараки...
цитирай
2. blagorodnik - Еми то си
08.06.2007 21:22
беше моментно решение. От толкова време си мрънкам за нов компютър и него ден се гръмнах.
И то хубаво се гръмнах - със сол и сачми :)))
цитирай
3. radalia - Надявам се, че
08.06.2007 22:49
имаш дупка за новата обица на ухото ;)
цитирай
4. blagorodnik - По майчина линия
08.06.2007 23:11
съм от рода на Коджабашите - от една страна са се славели като умни глави, ама от друга - като твърди (дебели) глави :))) Та дупка нещо не виждам, май ще е нужно черешово топче!!! Все пак поука си взех де, но докога - не знам :)
цитирай
5. voodoowitch - Съчувствия и от мен...
09.06.2007 17:11
А за Технополис,Техномаркет...и всички други започващи с Техно- съм чувала много лоши неща, по отношение на "умните машини". Единствено се надявам да се оправят нещата и да няма повече проблеми:)
цитирай
6. aviatrix - когато решиш пак да си взимаш ....
09.06.2007 20:52
когато решиш пак да си взимаш компютър мини през jar compuers няма да съжеляваш ;)
цитирай
7. blagorodnik - Да,
10.06.2007 08:36
в къщи ще си правя колекции от компютри :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 483227
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930