Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2016 23:34 - Следновогодишен размисъл
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2429 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 08.01.2016 23:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Току-що прочетох някои стари неща от блога си, между които и "Ех, Сърце". Направи ми впечатление как някои неща се повтарят! Не съм фаталист, но изглежда има някаква цикличност. Колата ми точно на 31 се развали, та заради мен две приятелски семейства бяха "принудени" да дойдат у нас за посрещането Нова-та година. Сега вместо сърцебол съм официален язваджия от един месец. Таз ми рана в стомаха си дойде съвсем закономерно - ах, пукани люти чушлета - любов ли бе, да го опишеш! И не само, бил съм личност със синдром на тревожно очакване (според една статия), та съвсем естествено било за моя тип хора, слаби и високи, да си имат освен горна, долна и...странична дупка. Та такива ми ти работи. Но като изключим обичайните неприятности има много нови неща за които човек да се радва и благодари на Бога. Радвам се на децата, които растат с дни - благословени да са. Радвам се всеки ден и на моето грижливо "ребро Адамово". В църквата дойде нов проповедник, не боящ се да даде искрена приятелска прегръдка. На работното ми място станаха добри промени и дойдоха нови хора. Преоткрих ново поприще с една стара, позабравена дарба, но за това някой друг път ще пиша. Радвам се на братска обич и приятелско внимание - ей, щастлив човек съм. Дано да е заразно! Това с радостта. А сега да си лягам да спя навреме, защото здравословно живеене означава: човек да си пази здравето! Мир на вашите домове и благодатна нова година! :)



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Щастлива и благодатна година и на теб, благородник,
26.01.2016 11:58
толкова много, за което наистина да се радваш и едно тревожно очакване, на което решението му изглежда си е дошло само с преоткритата дарба. Така, че пожелавам ти освен здраве и благополучие за теб и твоите хора, така и търпение към "страничната дупчица". Като и дойде времето, ще се затвори сама.
цитирай
2. blagorodnik - Благодаря sestra
30.01.2016 19:29
за пожеланията и добрите думи. Бог да те благослови.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 482619
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930